Nakon dve godine, zahvaljujući sredstvima iz budžeta Republike Srbije, uspešno je izgrađen auto-put Ruma – Šabac.
Ovaj poduhvat predstavlja značajan korak u razvoju infrastrukture naše države. U istom periodu, otvorene su i druge važne deonice, uključujući brzu saobraćajnicu od Novog Beograda do Surčina, beogradsku obilaznicu do Bubanj Potoka, prvu deonicu Moravskog koridora i prvu deonicu auto-puta Niš – Merdare.
Trenutno, radovi na auto-putu Ruma – Šabac su u završnoj fazi, što će omogućiti povezivanje Srema i Mačve. Ovaj projekat predstavlja ostvarenje dugogodišnjeg sna.

U okviru izgradnje auto-puta Ruma – Šabac i brze saobraćajnice Šabac – Loznica, poseban naglasak je stavljen na povezivanje Srema, Mačve i zapadne Srbije sa Vojvodinom i regionom, uključujući Bosnu i Hercegovinu.
Auto-put Ruma – Šabac će ukupno obuhvatiti 77 kilometara i podeljen je u tri celine. Deonica Ruma – Šabac (dužine 22 km) predstavlja auto-put u punom profilu koji zaobilazi naselja Klenak, Platičevo, Hrtkovci i Jarak, doprinoseći rasterećenju saobraćaja u tim područjima. Takođe, izgrađen je nadvožnjak sa petljom ispred Hrtkovaca kako bi se omogućio nesmetan protok saobraćaja.
Most preko reke Save, sa ukupnom dužinom od 1,33 km, sastoji se od tri povezane celine. Ovaj impresivni most je fundiran na 371 šipu i poseduje 45 naglavnih greda i 47 stubova. Glavni raspon između stubova S6 i S7 iznosi 155 metara, čineći ga najzahtevnijim delom izgradnje.
Deonica Šabac – Loznica će biti brza drumska saobraćajnica koja će zaobići naseljena mesta. Očekuje se da će ova deonica biti završena sledeće godine.
Osim poboljšanja infrastrukture, očekuje se i povećanje prometa ljudi i robe, što će doprineti bržem razvoju zapadne Srbije. Grad Šabac je spreman da dočeka nove puteve i investitore, sa obe strane novog mosta koji će biti okružen industrijskom zonom veličine 600 hektara.
Paralelno sa ovim projektom, gradi se i Fruškogorski koridor, uključujući novi most preko Dunava i tunel kroz Frušku goru, koji će postati najduži tunel u Srbiji.