Početak Gradske vesti Da li Luj Viton konačno dolazi u Srbiju: Kad dodje onda svi...

Da li Luj Viton konačno dolazi u Srbiju: Kad dodje onda svi veliki dolaze

51
0

Luj Viton, francuski modni dizajner i preduzetnik, ostavio je neizbrisiv trag u svetu mode kao osnivač jednog od najprestižnijih brendova luksuzne robe – Luj Viton. Rođen u porodici zanatlija, Viton je svoju karijeru započeo kao izrađivač kovčega u Parizu. Njegova stručnost i inovativnost brzo su ga izdvojile, te je 1854. godine otvorio svoju radnju. Revolucionarni pravougaoni kovčezi, koji su se izdvajali od tradicionalnih okruglih, brzo su osvojili srca kupaca.

Nakon francusko-pruskog rata, Vitonova radnja je bila razrušena, ali je on bio brz u obnavljanju poslovanja. Godinu dana kasnije, predstavio je novi monogramski dizajn sa bež pozadinom i crvenom prugom, koji je postao zaštitni znak brenda i danas se prepoznaje širom sveta.

Posle Vitonove smrti 1892. godine, upravljanje kompanijom prešlo je na njegovog sina, nastavljajući tako tradiciju porodičnog biznisa. Vitonova dinastija nastavila je da inovira i unapređuje brend, a njihova roba postala je omiljeni izbor ne samo elitnih krugova već i filmskih zvezda, doprinoseći daljoj popularizaciji brenda.

Danas, Luj Viton je deo LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), najveće svetske kompanije za luksuznu robu, čiji je vlasnik Bernar Arno, koji je trenutno najbogatiji čovek na svetu. Kompanija posluje u preko 50 zemalja širom

„Oslo, Norway – August 21, 2010: Louis Vuitton store on August 21, 2010 in Oslo. Forbes says that Louis Vouitton was the most powerful luxury brand in the world in 2008 with $19.4bn USD value.“

Luj Viton, francuski modni dizajner i preduzetnik, ostavio je neizbrisiv trag u svetu mode kao osnivač jednog od najprestižnijih brendova luksuzne robe – Luj Viton. Rođen u porodici zanatlija, Viton je svoju karijeru započeo kao izrađivač kovčega u Parizu. Njegova stručnost i inovativnost brzo su ga izdvojile, te je 1854. godine otvorio svoju radnju. Revolucionarni pravougaoni kovčezi, koji su se izdvajali od tradicionalnih okruglih, brzo su osvojili srca kupaca.

Nakon francusko-pruskog rata, Vitonova radnja je bila razrušena, ali je on bio brz u obnavljanju poslovanja. Godinu dana kasnije, predstavio je novi monogramski dizajn sa bež pozadinom i crvenom prugom, koji je postao zaštitni znak brenda i danas se prepoznaje širom sveta.

Posle Vitonove smrti 1892. godine, upravljanje kompanijom prešlo je na njegovog sina, nastavljajući tako tradiciju porodičnog biznisa. Vitonova dinastija nastavila je da inovira i unapređuje brend, a njihova roba postala je omiljeni izbor ne samo elitnih krugova već i filmskih zvezda, doprinoseći daljoj popularizaciji brenda.

Danas, Luj Viton je deo LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), najveće svetske kompanije za luksuznu robu, čiji je vlasnik Bernar Arno, koji je trenutno najbogatiji čovek na svetu. Kompanija posluje u preko 50 zemalja širom sveta, sa više od 460 prodavnica.

Najave o mogućem dolasku Luj Vitona u Srbiju, prema izjavama predsednika Aleksandra Vučića, predstavljaju značajan korak za modnu industriju zemlje i potvrđuju sve veći značaj luksuznih brendova na globalnom tržištu.

Mi se nadamo da će 2026. konačno i Luj Viton da dođe u Srbiju u Beograd na vodi. Toliko smo se borili za to. Luj Viton je „flegšip“ i kada dođe Luj Viton, onda svi veliki dolaze„, rekao je Vučić u Parizu.

Objektiv24

Izvor: Blic

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here