Početak Gradske vesti Dugo i skupo putovanje od Novog Sada do Zrenjanina

Dugo i skupo putovanje od Novog Sada do Zrenjanina

75
0

Na obnovljenoj železničkoj liniji Zrenjanin – Novi Sad, sa presedanjem u Orlovatu, godinama nije bilo vozova, a sada kada je uspostavljen saobraćaj sa dva polaska dnevno, putnicima se ne nudi ni jeftiniji ni brži prevoz.

Kako prenosi list „Danas“, vožnja s presedanjem do centra Vojvodine traje čitavih 3,5 sata, a polasci padaju u dosta čudno vreme.

– Ne znam kome se to isplati, da se toliko klacka. Vozovi su novi, ali pruge su dotrajale pa se vagoni tegle 30-40 kilometara na sat. Meni odgovara da iz Orlovata dođem do zrenjaninske bolnice, za drugo ne bi koristila voz, ne isplati se – kaže za „Danas“ Verica Jovanov.

Iz „Infrastruktura železnice Srbije“ prethodnih dana saopštili su, zbog negodovanja putnika, da cilj nije bio da se stvori konkurencija drumskom saobraćaju već da „ova pruga spaja mnoga mesta između ova dva grada – prolazi kroz Rimske Šančeve, Kać, Budisavu, Šajkaš, Vilovo, Gardinovac, Lok, Titel, Knićanin, Perlez, Farkaždin, Orlovat i Lukićevo, koji na ovaj način mogu da računaju na siguran prevoz“. Takođe iz ovog preduzeća ističu da cena nije na svim relacijama skuplja od autobuske karte.

– Primera radi, mesečna pretplatna karta za đake između Novog Sada i Titela je 3.125 dinara, a vreme putovanja je kraće nego autobuskim prevozom, tvrde u ovom javnom preduzeću. Ipak, studenti do Novog Sada autobusku povratnu kartu plaćaju 450 dinara i na odredište stižu za 45 minuta.

Prema navodima „Danasa“, građani su takođe bili nezadovoljni predugačkim trajanjem puta koji iznosi oko tri i po, odnosno dva i po sata u povratku. Iz „Infrastruktura železnice Srbije“ objasnili su da je ova deonica duga 96 kilometara, što je duplo više nego u drumskom saobraćaju. Dužini puta doprinosi i činjenica da se u toku puta pravi pauza u trajanju od pola sata jer se razdvajaju vozovi ka Novom Sadu i Kovačici, prema Pančevu.

Moj Novi Sad, Objektiv