Početak Gradske vesti Jubilarna Izložba “Prostori skulpture”: Prikaz savremenih pristupa na Akademiji umetnosti u Novom...

Jubilarna Izložba “Prostori skulpture”: Prikaz savremenih pristupa na Akademiji umetnosti u Novom Sadu

8
0

Izložba „Prostori skulpture“ profesora i saradnika Katedre za vajarstvo na Akademiji umetnosti u Novom Sadu obeležava 50 godina od osnivanja ove institucije. Ovaj događaj predstavlja početak projekta koji ima za cilj prikazivanje savremenih izraza i novog pristupa skulpturi, usklađenog sa razvojem same Katedre.

Otvaranje izložbe zakazano je za 29. januar 2024. godine u 19 časova u Galeriji Akademije umetnosti, na Bulevaru Mihajla Pupina 22.

Vajarstvo na Akademiji umetnosti je evoluiralo od obaveznog predmeta do formiranja Katedre za vajarstvo tokom devedesetih godina prošlog veka. Katedra kontinuirano prati savremene tendencije u vajarstvu, teži održavanju kursa koji reflektuje umetničke stremljenja njenih članova. Raznolikost pristupa skulpturi odlikuje nastavni kadar, omogućavajući studentima sveobuhvatan uvid u medij skulpture, od klasičnih pristupa do istraživanja novih prostora poput umetničkih instalacija i proširene stvarnosti.

Učestvujući profesori, među kojima su Slavko Živanović, Mirjana Blagojev, Magdalena Pavlović, Nikola Macura, Aleksandar Bunčić, Ranko Dragić, Igor Smiljanić, Jovan Blat, Sonja Jo i Veroljub Naumović, predstavljaju svoje radove koji čine presek trenutnih umetničkih izraza prisutnih na Katedri. Ova izložba ima za cilj da bude uvod u buduće prikaze različitih pravaca u skulpturi.