Nacionalna kampanja za borbu protiv menstrualnog siromaštva je zvanično pokrenuta u Nišu, a planirano je da se proširi na univerzitete u Nišu, Novom Sadu, Kragujevcu i Novom Pazaru. U okviru ove kampanje, higijenski ulošci će postati standardni deo opreme u ženskim toaletima na ovim univerzitetima, pružajući podršku desetinama hiljada studentkinja. Inicijativa je podržana od strane vodećeg brenda „Libresse“, koji će izdvajati 17 dinara od svakog prodatog proizvoda za donaciju menstrualnih uložaka studentkinjama, uz podršku udruženja Ženska inicijativa.
Cilj ove kampanje, nazvane „Sve za jednu, jedna za sve“, je obezbediti godišnju zalihu uložaka za 50 fakulteta i blizu 50.000 studentkinja, sa dugoročnim planom da se ovakva praksa uspostavi na svim univerzitetima i srednjim školama u Srbiji. Inicijativa se fokusira na suzbijanje menstrualnog siromaštva, koje je sveprisutno u Srbiji, gde se žene suočavaju sa visokim cenama higijenskih proizvoda i nedovoljnom podrškom društva. Kampanja je pokrenuta u Nišu, gradu koji će direktno osetiti koristi, posebno za oko 13.000 studentkinja.
Organizatori kampanje ističu da menstrualno siromaštvo nije samo problem u zemljama u razvoju, već i u razvijenim zemljama poput Srbije. Studentkinje često mogu propustiti nastavu zbog nedostatka pristupa higijenskim potrepštinama. Kroz ovu inicijativu, žele direktno pomoći studentkinjama da neometano pohađaju predavanja, a dugoročno, da promovišu svest o menstrualnom siromaštvu i omoguće besplatan pristup higijenskim proizvodima za sve žene u Srbiji.