Zamenik gradonačelnika Novog Sada, Igor Crnobarac, sastao se sa organizatorima i žirijem konkursa „Izbor za najlepši maturantski pano Novog Sada“, koji već šestu godinu zaredom organizuju kompanija „Color Media Communications“ i portal „NS Hronika“, uz podršku Muzeja Vojvodine. Crnobarac je istakao da Grad Novi Sad podržava ovu inicijativu koja neguje lepu tradiciju postavljanja maturantskih panoa u izloge.
– Kada učenici završnih razreda srednjih škola i gimnazija u maju i junu sa ponosom izlažu svoje fotografije i kreativne panoe u izlozima gradskih kafića, prodavnica i restorana, Novi Sad zablista. Ove slike podsećaju na mladost i vreme kada su mladi puni entuzijazma koračali ka zrelosti. Osmesi sa panoa ulivaju optimizam prolaznicima i jačaju tradiciju prolećnog ulepšavanja grada. Zahvaljujem organizatorima na pozivu jer nema lepšeg zadatka nego slaviti mlade ljude, koji su najbolji i najveći potencijal Novog Sada – rekao je Crnobarac. Dodao je da je Grad, kao i prethodnih godina, obezbedio 64 mesta za izlaganje panoa u Ulici kralja Aleksandra i pozvao zakupce lokala u centru da omoguće maturantima besplatno postavljanje panoa u izlozima.
Direktor „Color Media Communications“, Robert Čoban, rekao je da je konkurs „Izbor za najlepši maturantski pano Novog Sada“ otvoren do kraja juna. Pobednički panoi će biti ocenjeni u dve kategorije – prema broju lajkova na Fejsbuku i proceni četvoročlanog stručnog žirija. Člana žirija, viša kustoskinja Muzeja Vojvodine Čarna Milinković, istakla je da su maturantski panoi tradicija duža od jednog veka na ovim prostorima i da treba da postanu brend Novog Sada, te da grad svakog proleća krase panoi i slika mladosti.