Nedavno je počelo bušenje najdužeg tunela u Srbiji u okviru Fruškogorskog koridora, koji će biti dug oko 3,5 kilometra, do sada je izbušeno oko petnaest metara.
„Mi smo pre nekoliko nedelja otpočeli s bušenjem tunela, desne tunelske cevi. I do sada smo, s ove strane gde se nalazi ulazni portal, i sa druge strane, prema Opštini Irig, gde se nalazi izlazni portal, na desnoj cevi iskopali nekih petnaestak metara“, rekao je direktor „Koridora Srbije“ Aleksandar Antić i dodao da u ovoj prvoj fazi izgradnja mora sporije da teče, zbog tehnologije posla.
Projekat tunela ispod Fruške gore, započeo je izgradnju 1. maja 2021. godine. Trasa ove brze saobraćajnice duga je 47,7 kilometara i izdeljena je na četiri deonice: prva je od petlje s auto-putem E75 do Paragova, druga je od Paragova do početka obilaznice oko Rume, treća od petlje kod Kaća do petlje na auto-putu E75, a četvrta je sama obilaznica oko Rume.
Ovim pravcem prođe oko 900 kamiona dnevno i 10.000 vozila, što ga čini jednim od najopterećenijih u državi. Novi koridor će zaobići Irig sa zapadne strane, a u blizini će biti izgrađena i naplatna stanica.