Putnici u vozu su bili desetak inženjera Železnica Srbije. Oni su specijalisti za razne tehničke discipline železnice, i biće deo komisije koja će pregledati i primiti železničku opremu pre pre puštanja mosta u saobraćaj.
“Divno je zaista videti ovaj crveni voz na belom mostu! Sam boravak ovog voza od dvoja kola, ukupne mase od 90 tona (prazan), zabeležili su i mnogobrojni uređaji na mostu, spremni za probno opterećenje. Senzori kablova su registrovali jedva primetan skok sile. Ovih 90 tona je komarac prema hiljadama tona koje će se naći na testu probnog opterećenja”, napisao je Bojović.
On je dodao da je ostalo još oko 15 cm debljine tucaničkog zastora. Taj posao bi trebao da se završi u petak. Reper za procenu debljine tucanika je nivo gornje ivice šine koji bi morao da bude približno jednak gornjoj ivici zatege.
Izvor i foto: NSbuild