RFZO otvara call-centrar za pomoć pacijentima!
NACIONALNI call-centar pri Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje, trebalo bi da proradi za nekoliko nedelja, kako saznajemo. Građani će u direktnom razgovoru sa operaterima moći da dobiju sve neophodne informacije u vezi sa lečenjem dece i odraslih u inostranstvu. Takođe, moći će da saznaju koji su po redu na listi čekanja za operacije i preglede koji se zakazuju, koja su njihova prava iz zdravstvenog osiguranja…
Info-linija koju je RFZO otvorio u ponedeljak zapravo je uvod u nastajanje kol-centra, čiji će broj – 0700/333-443 biti jedinstven za celu Srbiju i predstavljaće širenje direktne komunikacije sa osiguranicima koji, kako pokazuje praksa, ne znaju dovoljno šta u oblasti zdravstvene zaštite, računajući preglede, dijagnostiku i terapiju, mogu da dobiju o trošku osiguranja. To je, možda, najvidljivije u slučajevima kada se putem javnih apela, donacija i SMS poruka skuplja novac za lečenje dece u inostranstvu, koja bi tamo, mada ne sva, mogla da budu upućena i o trošku RFZO, ili Budžetskog fonda, koji je osnovala Vlada Srbije.
U prva četiri dana rada info-linije, prema podacima RFZO, prosečno je bilo po 80 poziva, od kojih je tri četvrtine bilo u vezi sa lečenjem u inostranstvu, a preostalih 25 odsto poziva za druga prava iz nadležnosti RFZO.