Slavko Bogdanović : “Šminka nije samo način “ulepšavanja” lica, ona je način iskazivanja ličnosti”

Brend Golden Rose distribuira kompanija Danijela Commerce već 20 godina kao ekskluzivni zastupnik za Srbiju. ž

Pored veleprodaje, kompanija ima i maloprodajni lanac parfimerija i salona Golden Beauty Shop gde se mogu naći i ostali brendovi koje kompanija uvozi pored Golden Rose dekorativne kozmetike.

U Golden Beauty Shop sistemu imamo 8 maloprodajnih objekata, koji su locirani u svim atraktivnim tržnim centrima – “Promenda” u Novom Sadu, “Big Fashion” i “Big Fashion Park”, “Ada Mall”, ŠC „Rajićeva“, ŠC „Ušće“ i ŠC „Beo“ u Beogradu. Naravno, tu je Golden Beauty Shop u ŠC BIG Pančevo koji je otvoren prvi, još 2011. godine, započinje razgovo Slavko Bogdanović, direktor veleprodaje i maloprodaje ove kompanije.

Šta svaka žena treba da zna kada je u pitanju kupovina šminke?

Kada je u pitanju kupovina šminke svaka žena treba dobro da sagleda svoje realne potrebe. Na osnovu toga šta želi da postigne upotrebom dekorativne kozmetike trabalo bi birati i proizvode. Moj savet je da ne treba preterivati sa proizvodima, ni nanošenjem previse slojeva šminke, već treba pažljivo odabrati proizvode koji imaju svojstva koja su konkretno potrebna. Svi smo različiti pa su i potrebe različite. Važno je da šminka nije kopija, da ima deklaraciju i da je u roku upotrebe. Sve ostalo je individualna stvar. Na blogovima i instagram profilima šminkera i devojaka koje se bave make up-om možemo videti recenzije proizvoda, strukturu, razmazivost, primenu. Tako da se dame pre kupovine mogu informisati i na taj način.

Koji prizvod bi po Vama bio “MUST HAVE”?

Ne smatram da postoji uneverzalno pravilo o tome šta je to što svaka dama treba da ima u svom neseseru. Svi smo različiti, imamo različitu percepciju lepote i odnos prema šminkanju. Postoje dame koje vole upadljivu šminku i one koje vole sofisticiranu. Nije ni svako lice isto. Smatram da je uloga šminke da istakne ono lepo na licu, tako da se dame vode i tom idejom kada biraju proizvode. Neke vole da naglase usne, druge oči, trećima je ten najbitniji. Verujem da nijedna žena ne može da zamisli dan bez maskare i sjaja za usne, ali ne mislim da je ni to nužno pravilo. Ne verujem u stereotipe i drago mi je zbog toga.

 

Kako je raditi sa šminkom? Da li imate omiljeni proizvod koji poklanjate, preporučujete?

Lepo je raditi sa lepotom. Šminka čini žene srećnima, ispunjava jedan segment njihovog života, onda i vama bude drago kada se oko vas stvara ta energija koja je usmerena ka lepoti, dizanju samopoštovanja. Šminka nije samo način “ulepšavanja” lica, ona je način iskazivanja ličnosti, govori o dami koja je nosi. Iskreno, ja sam pobornik neupadljive šminke koja ističe ono lepo na licu i skriva nedostake, a na licu ostavlja prefinjen utisak negovanog lica i dobrog stila. U skladu sa tim biram i poklone za meni drage osobe – obožavam Golden Rose Nude Look kolekciju koja se odlikuje svilenkastim teksturama, prefinjenim nude nijansama i licu daje sofisticirani sjaj, raskošni baršunasti ten i suptilno naglašava oči i usne. Primetio sam da ova kolekcija raduje dame i da imaju slično mišljenje mom. Mislim da sa ovom kolekcijom nema greške.

Da li se na poslovnom planu kompanije nešto promenilo? S obzirom da je vreme pandemije, nosimo maske, možda se manje šminkamo?

Pitanje je zaista zanimljivo. Možda na prvi poged izgleda da je besmisleno šminkati se kada se nose maske, ali nisam primeto da se žene manje interesuju za šminku. Naprotiv. Teže da istaknu onaj deo lica koji se ipak vidi i pored maske kao što su oči i područje oko očiju, tu su i sada veoma moderne obrve koje dame i dalje naglašavaju kvalitetnim olovkama ili puderima za obrve. Maske se ne nose na otvorenom, tako da posle radnog dana pod maskom, čini se da su dame željne da svoje lice u večernjim šetnjama pokažu u punom sjaju. Čini mi se kada je teško da se dame uvek brane lepotom.

Da li visoka cena garantuje i kvalitet?

Nažalost postoje dame koje se zanose idejom da skupa kozmetika mora nužno da bude i mnogo bolja od one koja nije skupa, ne razmišljajući da najčešće plaćaju luksuz I brend, a vrlo retko veliku razliku u kvalitetu. Na primeru Golden Rose kozmetike možemo da vidimo koliko kvalitet može da ide ispred cene. Dame su prezadovoljne dekorativnom kozmetikom, a cene su takve da ih prosečna devojka može priuštiti I izgledati savršeno. Formule su kvalitetne, negujuće. Cena nije presudan faktor u određivanju kvaliteta, garantujem.

Koji vam je najprodavaniji proizvod?

Teško je dati konkretan odgovor na to pitanje. U najpopularnije i najprodavanije Golden Rose proizvode svakako spadaju naši ruževi, lakovi i maskare. Ne mogu izdvojiti jedan proizvod jer iz ove tri kategorije zaista postoji dosta proizvoda koji se trkaju za tu poziciju.

Imate li poruku za kraj

Budite svoje… I, naravno, posetite Golden Beauty Shop objekte, jer u njima izvire lepota!
Dođite u Šoping centar “Promenada” u centru Novog Sada!

 

Autor: Ivana Knežević

Fotografije: Privatna Arhiva

 

Posetite Golden Beauty Online Shop

https://gbs.rs/