Ove akcije se sprovode u cilju da se javnost što više informiše o tome šta je nasilje, kako da ga prepoznate, koje su nadležnosti određenih institucija uključenih u sistem zaštite, kao i da se predstavi nov zakon o sprečavanju nasilja u porodici.
Cilj kampanje je pre svega da informiše žene, naročito one iz marginalizovane grupe, koje nisu dovoljno informisane o svojim pravima, o nadležnostima institucija, ili se prosto suočavaju sa određenim nametnutim tradicionalnim pravilima ponašanja i pozicijama žena u društvu. U cilju poseta su im upravo manje opštine i mesta, gde se nailazi na manjak informisanosti ili veću podložnost tradicionalnom obrascu.
Iz dana u dan, broj prijavljenih žena koje trpe nasilje, upravo tamo gde treba da su najsigurnije, u porodici, se poražavajuće povećava. Vrlo često se nažalost beleže i oni najtragičniji slučajevi.
Ova međunarodna kampanja se sprovodi od 1991. godine. Kao početak kampanje uzima se 25. novembar, Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama, a završava se 10. decembra na Međunarodni dan ljudskih prava.
Autor: Objektiv 24